W poszukiwaniu pięknych ozdób na Boże Narodzenie cz. 2

best meble dekoracje

Wiem, wspominałam wczoraj o poście dotyczącym pakowania prezentów. Jednak to był ciężki dzień i prezenty wciąż są w trakcie pakowania. Mam dla Was natomiast kolejny wpis dotyczący świątecznych ozdób :) Poprzedni cieszy się niesłabnącą popularnością, zapraszam Was więc do obejrzenia moich kolejnych zdobyczy :)
Ozdoby, które chciałam Wam dzisiaj pokazać pochodzą ze sklepu Best Meble (z działu dekoracji). Do tej pory gdy trafiałam do tego sklepiku nie mogłam znaleźć nic dla siebie, jakoś nic mnie nie przekonywało. Natomiast jeśli chodzi o ozdoby świąteczne udało nam się znaleźć kilka interesujących propozycji ;) 
dekoracje best meble

dekoracje best meble

best meble dekoracje

Przy okazji wspomnę też o stojaku na choinkę, który mój Mąż upolował na promocji w Castoramie. Zazwyczaj stojaki na choinkę są dosyć szpetne i musimy nieźle się nagimnastykować, żeby to ukryć. Nasz tegoroczny stojak (miejmy nadzieję, że również przyszłoroczny), zdecydowanie nie jest szpetny. Cieszę się, że w tym roku tylko prezenty będą go zakrywać :) 
stojak na choinkę castorama

stojak na choinkę castorama

Od razu przepraszam, że dzisiejszy post jest tak ubogi. Ale mimo zmęczenia chciałam się z Wami podzielić częścią moich przygotowań świątecznych. W końcu już niewiele do Świąt zostało ;) Jestem ciekawa, jak tam Wasze przygotowania?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz